Poštovani kupci, obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana oddana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora danavede razloge zbog kojih odustaje.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/Izjavu o odustanku možete proslediti na mail aksaonline@aksa.rs ili poslati zajedno sa robom koja je predmet odustajanja uz prethodno kontaktiranje Call Centra Aksa Internet prodavnice 011/422-0-415.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan u neoštećenoj fabričkoj ambalaži.
Organizaciju i troškove vraćanja robe snosi potrošač, sem u slučajevima kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan artikal.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod i njegova ambalaža ispravan i neoštećen i u slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda ili ambalaže, kupac će biti obavešten o tome putem e-mejla označenog u porudžbenici u roku od 3 radna dana. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvodakoja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike ifunkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio poosnovu ugovora, a najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.